ملک ما
دسته
ملک ما

احتمالاً می‌دانید که تابستان فصل اوج جابه‌جایی است و انتخاب دوره پاییز-زمستان مزایایی دارد: مانند هزینه‌های کمتر ، البته مشکلات جابه جایی در فصل سرما هم باید در نظر بگیرید ، همچنین باید بدانید که زمان‌های ایده‌آلی در ماه نیز برای اجاره آپارتمان و نقل مکان وجود دارد

چه زمانی از سال اجاره ارزان تر ( مناسب مستاجر ) است؟

اگر دغدغه اصلی شما صرفه جویی در پول است، باید در فصل زمستان و پاییز به خصوص از آبان تا بهمن جابه جایی را انجام دهید ،  از آنجایی که اکثر اجاره نامه ها در تابستان به پایان می رسد، احتمالاً انتخاب زیادی از آپارتمان های موجود نخواهید داشت. با این حال، عدم تمایل به خالی ماندن یک واحد برای ماه‌ها باعث می‌شود که اکثر مالکان آپارتمان‌ها تمایل به دریافت نرخ‌های اجاره کمتری داشته باشند.

مناسب ترین زمان برای اجاره کردن آپارتمان زمستان می باشد

به دلیل تقاضای کمتر ، بهترین زمان برای اجاره آپارتمان در زمستان است. اگر بسته بندی و جابجایی در زمستان دردسر به نظر می رسد ، شما تنها نیستید. اکثر مردم دوست ندارند در زمستان نقل مکان کنند. این امر به ویژه در شهرهایی که طوفان های برف و یخبندان جاده ها می تواند باعث تاخیر شود و بر برنامه های حرکتی تأثیر بگذارد ، صادق است .

از آنجا که اکثریت اجاره کنندگان نقل مکان در زمستان را وحشتناک می دانند ، بهترین زمان برای اجاره آپارتمان و یافتن معاملات اجاره بعدی شماست. تقاضا برای آپارتمان در دی و بهمن به کمترین میزان خود می رسد.

چه زمانی بهترین موقعه برای اجاره آپارتمان است

اگر می خواهید واقعاً خاص شوید ، بهترین زمان برای بررسی لیست های آنلاین بین ساعت 9 تا 10 صبح است چرا؟ این زمانی است که به احتمال زیاد مدیران املاک لیست جدیدی را برای اجاره های ارسال می کنند، همچنین خیلی از افراد دنبال ملک در زمان برگشت از محل کار خود در مترو و اتوبوس حدود ساعت 3 تا 5 عصر لیست ها بررسی می کنند.

چه زمانی در ماه باید جستجوی خود را شروع کنید؟

مشاهده شده است که اکثریت مردم در ابتدای ماه تصمیم می گیرند زیرا جیب ها در هفته اول پر است. برخی ممکن است آن را به هفته دوم ماه بکشانند. بنابراین اگر هدف شما پیدا کردن یک آپارتمان بر اساس روند فصلی است ، در مورد شروع شکار آپارتمان خود در هفته سوم ماه برنامه ریزی کنید.

چه فصلی ملک برای اجاره کم است

با وجود داشتن گزینه های بیشتر در تابستان ، شما باید با برنامه های خود هوشیار و سریع باشید. تقاضا برای آپارتمان به شدت افزایش می یابد زیرا زمانی از سال است که مردم تغییرات اساسی در زندگی ایجاد می کنند.

اجاره در تابستان برای بهترین انتخاب

انتخاب گسترده تری از آپارتمان ها در طول فصل تابستان وجود دارد همچنین با دلایل بسیاری برای جابجایی مردم در طول تابستان مانند تعطیلی مدارس، تقاضا برای اجاره به طور قابل توجهی در سراسر کشور افزایش می یابد. این بهترین زمان برای یافتن مستاجر است زیرا احتمالاً متقاضیان بیشتری نسبت به هر زمان دیگری از سال خواهید داشت! به عنوان یک امتیاز اضافی ، گرمای هوا هیچگونه چالش عمده حرکتی مانند کولاک زمستانی را به همراه ندارد.

 

نتیجه گیری

بهترین زمان اجاره بیشتر بستگی به شرایط شما دارد و احتمالا برای هر خانواده ای متفاوت خواهد بود ، افرادی که نگران داشتن بیشترین گزینه برای اجاره هستند باید ماه آبان تا اسفند را هدف قرار دهند ، در حالی که افراد در درجه اول بر قیمت متمرکز هستند

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *